top of page

Het doel van mijn blog


De laatste maanden ontstonden er bij mij weer kriebels om iets te ondernemen. Iets creatiefs, waar ik mijn ideeën in kwijt kan. Daarom heb ik besloten om het bloggen weer op te pakken. Ik ben erg enthousiast en ben al druk bezig om het 'uiterlijk' van mijn blog aan te passen! Over het algemeen vind ik het heel leuk om te sleutelen aan de opmaak van mijn blog, maar soms is het ook een frustrerend proces. Gelukkig heb ik al een prima basis om goede content op te plaatsen.


Onderwerpen

Aan bloggers wordt vaak het advies gegeven om een niche te vinden. Dit zet een blogger apart van de overgrote meerderheid, wat meer actieve volgers kan opleveren. Ik heb zelf nog geen idee waar ik mijn focus op wil leggen, maar ik denk vooral op inspiratie en motivatie om je doelen te bereiken, met een persoonlijke twist. Hopelijk kan mijn blog zich ontwikkelen tot een actieve gemeenschap van positieve meiden en vrouwen.

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar wat jij graag zou willen zien verschijnen op mijn blog. Laat vooral in de reacties achter wat voor content jij interessant vindt op te lezen/zien!


Planning

Nu na mijn examens heb ik opeens een hele lange vakantie. In deze periode wil ik graag beginnen met het opbouwen en groeien van mijn blog. Ik ben van plan om in deze periode verschillende dingen uit te proberen en mijn stijl en niche te vinden.


Fotografie

De berichten die eerder op mijn blog verschenen werden bijna allemaal opgefleurd met zelf gemaakte foto's. Alhoewel ik dit nog steeds leuk vind om te doen, weet ik niet of ik dit blijf doen. Waarschijnlijk zal ik meer stock foto's gaan gebruiken, omdat ik mij op mijn blog toch vooral wil richten op het schrijven en de inhoud dan op de foto's. Wel wil ik op Instagram eigen foto's gaan posten en die eventueel op mijn blog delen.


Ik ben benieuwd of jij net zo enthousiast bent als ik! Vergeet niet om in de reacties achter te laten in welke content/onderwerpen jij geïnteresseerd bent.


Tot gauw,

Sanne

0 opmerkingen
bottom of page